FAQ

FAQ

Kan ik online bij bakkerij Neplenbroek bestellen?
Ja dat kan zeker! Producten kunnen besteld worden. Bestel nu!

Wat zijn de openingstijden van de winkels?
Bezoek de pagina winkels om te zien wanneer welke vestiging geopend is.

Hebben jullie ook een bezorgdienst?
Nee helaas niet, wel kunt u ons brood thuis laten bezorgen via de lokale versservices De Lokalist (www.delokalist.nl) en De Broodman ( debroodman.nl). Dit geldt voor adressen in Utrecht.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over bakkerij Neplenbroek?
Als u een klacht heeft over een van onze vestigingen of producten, laat het ons weten via info@neplenbroek.nl (onderwerp klacht).  Natuurlijk kunt u ons ook altijd even bellen (030-2411288). Uiteraard nemen wij elke klacht serieus en waarderen wij het zeer als  u de moeite neemt ons persoonlijk op de hoogte te brengen van uw klacht.